طراحی اپلیکیشن مذهبی

طراحی اپلیکیشن مذهبی، یکی از عجیب ترین اپلیکیشن هایی است که می توانست طراحی و ساخته شود. چرا که اکثر افراد مذهبی برای دسترسی ادعیه و رساله های مورد نظر خودشان، کتاب ها را ترجیح می دهند اما خوشبختانه طراحی اپلیکیشن مذهبی با کارایی های مختلفی که داشت، با استقبال خیلی خوبی روبرو شد. البته با تمام وابستگی که افراد به کتاب های خود داشتند، داشتن یک پکیج جمع و جور از انواع دعاها و قرآن و … یک آرزوی بسیار بزرگ برای تمام افراد بود. این امر به کمک طراحی اپلیکیشن  مذهبی، به خوبی امکان پذیر شد و این اپلیکیشن با در نظر داشتن مجموعه ای از دعاها و مناجات، قرآن، صوت انواع قاریان، آخرین مداحی‌های مناسبت‌های مختلف و غیره، در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

تماس با مشاوران ما در دلوان

برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید

طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی

اگر نیازمند مشاوره تلفنی هستید اصلا نگران نباشید! اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

هزینه ساخت اپلیکیشن مذهبی

اپلیکیشن اندروید

تماس بگیرید
  • طرح گرافیکی استاندارد
  • ثبت نام و ورود کاربران
  • رنگ سازمانی اختصاصی
  • سازگار و انطباق پذیر
  • منوبار همبرگری
  • پنل مدیریتی پیشرفته
  • پوش نوتیفیکیشن
  • پنل کاربری پیشرفته
  • سرچ هوشمند
  • قابل اجرا در اندروید و ios
  • دارای بخش تماس با ما
  • اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
  • دارای بخش مقالات و اخبار
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • امکان اجرا بر روی اندروید و ios

اپلیکیشن IOS

تماس بگیرید
  • طرح گرافیکی استاندارد
  • ثبت نام و ورود کاربران
  • رنگ سازمانی اختصاصی
  • سازگار و انطباق پذیر
  • منوبار همبرگری
  • پنل مدیریتی پیشرفته
  • پنل کاربری پیشرفته
  • سرچ هوشمند
  • پوش نوتیفیکیشن
  • قابل اجرا در اندروید و ios
  • دارای بخش تماس با ما
  • اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
  • دارای بخش مقالات و اخبار
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • امکان اجرا بر روی اندروید و ios

هزینه ساخت اپلیکیشن

دلوان برای محاسبه میزان قیمت اپلیکیشن شما قیمت را نسبت به امکانات و نوع آن تخمین می زند، چیزی که مهم است رضایت شما است. شما باید انتخاب کنید که کدام یک از پکیج های ما مد نظرتان است، بعد نسبت به امکاناتی که می خواهید به آن اضافه و یا کم کنید، قیمیت اصلی برای شما مشخص میشود در جریان باشید که مشاوره برای طراحی اپلیکیشن در دلوان رایگان بوده و شما می توانید پس از مشاوره و رضایت کامل نسبت به پرداخت اقدام کنید.

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن
طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی

طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی طرفدار دارد؟

هر موضوعی طرفداران مخصوص به خود را دارد و اتفاقا موضوعات مذهبی از آن دسته از موضوعات است که یا افراد به دانستن درباره ی آن تمایلی ندارند و یا اگر تمایل دارند، سرسختانه به دنبال کسب اطلاعات درباره ی جنبه های مختلف این موضوع هستند. بنابراین تمامی این موارد دست به دست هم داد تا طراحی اپلیکیشن مذهبی، دری باشد برای ورود افراد به دنیای مورد علاقه ی خودشان!

تماس با ما

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

اپلیکیشن های رایج مذهبی

طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی

تقویم باد صبا

 این اپلیکیشن مذهبی، از اولین برنامه‌های مذهبی بود که برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد و به‌سرعت به یکی از بهترین‌ها تبدیل شد. کار اصلی این برنامه ارائه ۳ تقویم شمسی، قمری و میلادی بدون محدودیت زمانی است. این تقویم تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی را در دل خودش دارد و در زمان مناسب آنها را به شما یادآوری می‌کند. در نسخه‌های جدید این برنامه ویژگی‌های بسیار زیادی به اپلیکیشن باد صبا اضافه شده است.

اپلیکیشن وصال

وصال یک اپلیکیشن مذهبی با موضوع نوحه و نواهای مذهبی است. این اپلیکیشن که کار گروهی از جوانان پرانگیزه است محیطی برای شما فراهم کرده تا بتوانید نواهای مذهبی موردعلاقه خودتان را به‌صورت آنلاین و آفلاین گوش دهید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های مذهبی موجود در بازار است. آن را دانلود کنید از پادکست‌ها و نواهای مذهبی در موضوعات مختلف بهره‌مند شوید.

طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی
طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی

اپلیکیشن مفاتیح‌الجنان

مگر می‌شود حرفی از برنامه‌ها مذهبی باشد و اسمی از مفاتیح‌الجنان نباشد؟! یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مذهبی، مفاتیح‌الجنان صوتی باب النعیم است. این اپلیکیشن تمام ادعیه‌های موجود در مفاتیح را با صدای قاریان و مداحان محبوب شما آماده کرده است. در مفاتیح باب النعیم، کلیات مفاتیح‌الجنان حاج عباس قمی  گردیده است

اپلیکیشن زیارت عاشورا

رنامه بعدی لیست ما اپلیکیشن زیارت عاشوراست. زیارت عاشورا را هر وقت بخوانید خوب است و تقریبا مناسبت یا روزی نداریم که خواندن زیارت عاشورا در آن توصیه نشده باشد. برای همین خیلی‌ها به دنبال پیدا کردن یک اپلیکیشن خوب برای زیارت عاشورا هستند که هم استفاده از آن ساده باشد و هم این زیارت را با صدای مداحان مختلف برای شما پخش کند.

طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی

امکانات اپلیکیشن مذهبی

طراحی منحصر به فرد

پوش نوتیفیکیشن

سخنرانی های مذهبی

قرآن صوتی

مولودی

مداحی

احادیث

فضائل

مزیت ساخت اپلیکیشن مذهبی

شماره 1

یکی از مهم ترین کاربردهای طراحی اپلیکیشن مذهبی این است که به مجموعه ی مذهبی کمک می کند تا کاربران خود را به صورت لحظه ای در جریان فعالیت ها و مطالب به روز خود قرار دهند.

یکی از مهم ترین جنبه های طراحی اپلیکیشن مذهبی، موضوع تولید محتوا در آن است. در واقع صاحبان اپلیکیشن می توانند با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ خوب در زمینه ی بازاریابی محتوا، یک فعالیت سودآور و تبلیغاتی نیز انجام دهند. البته راه های کسب درآمد از اپلیکیشن مذهبی، تنها به این موضوع ختم نمی شود و جنبه های مختلف دیگری نیز دارد. مواردی مانند تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، اینستاگرام مارکتینگ و کلا بازاریابی شبکه های اجتماعی از جمله موارد بسیار پرکاربرد این مدل اپلیکیشن ها می باشد.

شماره 2
شماره 3

طراحی اپلیکیشن مذهبی برای صاحبان آن اپلیکیشن توجه می آورد و باعث می شود که آن مجموعه بتواند در بین رقبای خود به یک برند تبدیل شود. دقت داشته باشید که محصولات اپلیکیشن های مذهبی، تنها به دعا و سوره و … محدود نمی شوند و می توانند طیف وسیعی از محصولات مختلف مانند چادر، چفیه، جانماز و .. را نیز دربر گیرد و این موضوع به این معناست که این اپلیکیشن ها در قالب یک فروشگاه مذهبی نیز می توانند فعالیت کنند.

وجود متن ‌ها، ادعیه، مداحی‌ ها و سخنرانی‌ های مذهبی در این مدل اپلیکیشن ها، باعث می شود که افراد خیلی راحت با یک سرچ ساده بتوانند به چیزی که می خواهند دسترسی پیدا کنند و ساعت زیادی را برای پیدا کردن دعاها و مطالب مورد نظر خود در فضاهای اینترنتی تلف نکنند.

 

شماره 4
شماره 5

فعال‌ سازی ایمیل یا گفت ‌وگوی مستقیم با مردم، از جمله مزیت های دیگر این مدل اپلیکیشن هاست که اساس کار آن ها بر مردم مداری بنا شده است. در واقع بدون وجود مردم، اپلیکیشن های این چنین هرگز نمی توانند آن طور که باید، عرض اندام کنند.

مزیت دیگر طراحی اپلیکیشن مذهبی این است که به کمک این نرم افزار به راحتی می شود مخاطبین و کاربران را از سمینارها و مجمع های مختلف با خبر کرد. یعنی دیگر نیازی به صرف هزینه دیجیتال مارکتینگ زیادی برای این مدل کارها نبوده و افراد به راحتی می توانند طی یک اطلاعیه در اپلیکیشن های این چنینی، خبر از فعالیت های مورد نظر خود دهند.

شماره 6

طراحی اپلیکیشن مذهبی به کجا بسپارم؟

مجموعه های مختلفی از جمله فروشگاه ‌های محصولات مذهبی، مداحان، هیئت ‌ها، حسینیه ‌ها، افرادی که مسئول پاسخگوی سوالات شرعی هستند، حوزه‌ های علمیه، مدارس مذهبی و مساجد، همگی می توانند از طراحی اپلیکیشن مذهبی برای پیشبرد کارهای خود کمک بگیرند. در نهایت اگر قصد طراحی اپلیکیشن های مذهبی را دارید، باید دقت کنید که از یک مجموعه ی حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید.

طراحی و ساخت اپلیکیشن مذهبی
سوالات متداول

سوالات متداول

امکان طراحی اختصاصی اپلیکیشن با سلیقه مشتری وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذ رسم کنید و یا با نرم افزارهای طراحی این کار را انجام دهید و برای تیم ما ارسال کنید. بعد از بررسی طرح مورد نظر شما از لحاظ فنی و ظاهری، طراحی رابط کاربری (Ui) اپلیکیشن شروع می‌شود.

آیا امکان اضافه و کم کردن امکانات اپلیکیشن وجود دارد؟

بله، شما می توانید هر امکانی که مد نظر خود دارید را به تیم ما انتقال دهید تا تیم برنامه نویس مجرب ما آن امکان را به اپلیکیشن شما اضافه کنند.

چگونه می توانم سفارش ساخت اپلیکیشن ثبت کنم؟

شما با شماره های تماسی که داخل صفحه قرار دارد میتوانید تماس بگیرید تا شما را در امر ساخت اپلیکیشن راهنمایی کنند. بعد از آن پس از مراجعه حضوری کارفرما و عقد قرار فی مابین شرکت و شخص کارفرما پروژه طراحی اپلیکشین شروع می شود.

پشتیبانی اپلیکیشن به چه صورت انجام می شود؟

تمامی پکیج های طراحی اپلیکیشن در دلوان دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام میشود.

هزینه پشتیبانی به چه صورت است؟

پس از گذشت یکسال اگر نیاز به پشتیبانی داشتید  میتوانید جهت انجام این کار با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و قرارداد پشتیبانی ۱ ساله و یا ۶۰ ماهه تنظیم کنید.

فرم مشاوره رایگان

مشاوره رایگان