طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی اپلیکیشن در تهران به تبع اینکه این شهر به عنوان پایتخت، بهترین تکنولوژی ها را ابتدا می گیرد، بسیار حرفه ای تر انجام می شود. جالب اینجاست که طراحی اپلیکیشن در تهران نیز یکی از مشاغل پردرآمد و پولساز است که اتفاقا این روزها طرفداران زیادی هم دارد. فناوری اطلاعات روز به روز در کل دنیا در حال پیشرفت است و تا زمانی که موبایل های هوشمند جزو همراهان همیشگی مردم در طول روز به حساب می آیند، طراحی اپلیکیشن یک شغل به روز و پردرآمد می باشد.

تماس با مشاوران ما در دلوان

برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید

اگر نیازمند مشاوره تلفنی هستید اصلا نگران نباشید! اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

نقش موبایل های هوشمند در زندگی

نقش موبایل های هوشمند در زندگی مردم، کسب و کارها را به جایی رسانده است که همگی به فکر طراحی اپلیکیشن موبایل برای ارائه ی خدمات و محصولات خود می باشند. طراحی اپلیکیشن های موبایل، یک پل ارتباطی قوی بین مجموعه ی مورد نظر و افرادی است که به عنوان کاربر از نرم افزار یا همان اپلیکیشن استفاده می کنند. در واقع طراحان اپلیکیشن ها، صاحبان کسب و کارهای مختلف را به آرزوی همیشگی خود که نزدیکی زیاد و ارتباط مستقیم گرفتن با کاربر است را می رسانند.

طراحی اپلیکیشن در تهران

اهمیت اپلیکیشن در زندگی روزمره

استفاده از اپلیکیشن ها برای انجام امور مهم روزانه، به طور متوسط ۵ ساعت از وقت مردم را در روز به کار کردن با گوشی موبایل اختصاص می دهد. البته که این عدد می تواند از این بیشتر هم شود و بگذریم از این موضوع که خیلی از روانشناسان این موضوع را به ضرر سلامت روان و جسم مردم می دانند. طراحی اپلیکیشن در تهران و چه در هر شهر دیگری، باید زیر چتر دانش مربوطه و تجربه و تخصص عملی شود، در غیر این صورت، حتی در پیشرفته ترین شهر ها هم این پروسه بدون کمک گرفتن از یک مجموعه ی کاربلد، امکان پذیر نخواهد بود.

طراحی اپلیکیشن در تهران
تماس با ما

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

مراحل طراحی اپلیکیشن در تهران

تهران یا هر شهر دیگری؛ فرقی نمیکند، برای اینکه بتوانیم یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای و قوی داشته باشیم احتیاج است که ابتدا بدانیم باید چه گام هایی را برداریم. هر چند که طراحی اپلیکیشن به خودی خود،  توسط افراد عادی امکان پذیر نیست. چرا که اپلیکیشن ها علاوه بر طراحی، به گزینه های دیگری نیز برای پیشرفت و مطرح شدن احتیاج دارند که یکی از این گزینه های خیلی مهم، پیاده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ در مسیر ارائه ی اپلیکیشن و تبلیغات آن است. فعلا از این موضوع بگذریم. گفتیم که گام هایی که برای طراحی اپلیکیشن در تهران برداشته می شود با سایر شهرها و حتی کشورها هم یکی است. در ادامه به شرح هر یک از این مراحل خواهیم پرداخت

طراحی اپلیکیشن در تهران
شماره 1

گام اول : استارت زدن پروژه

یکی از مهم ترین ارکان طراحی یک اپلیکیشن این است که شما ابتدا هدف خود را از طراحی اپلیکیشن مشخص نمایید. منظور این است که شما باید بدانید که می خواهید با طراحی اپلیکیشن چه مزیتی و قابلیتی را به کسب و کار خود اضافه کنید و این کار تمایل دارید که چه خدماتی را به مشتریان و کاربران تان ارائه دهید. برای اینکه بتواند هدف خود را مشخص کنید، نیاز است که چند سوال از خودتان بپرسید و برخی چیزها را بررس کنید. اول از همه برای اینکه از گنگی ابتدای کار در بیایید بهتر است که نگاهی به رقیبان خود در زمینه ی کاری مشترکان کنید، ببینید که آن ها با توجه به تجربه ای که دارند، چه کار میکنند، از چه نوع طراحی اپلیکیشنی و چگونه استفاده کرده اند. حالا که از تجربه ی آن ها دستتان آمده کار به چه منوال است، حالا از خودتان بپرسید که هدف شما از این طراحی اپلیکیشن چیست، چطور می توانید کار خودتان را به گونه ای خاص تر از رقیبان تان ارائه دهید؟ چه قابلیت های خاص دیگری را می توانید به کارتان اضافه کنید و هزار و یک سوال دیگر که همگی می توانند در راستای تعیین هدف تان مطرح شوند و پاسخ هر کدام از آن ها می تواند مسیری باشد برای رسیدن به پیشرفت!

گام دوم : طراحی و توسعه

بله! حالا که کاملا می دانید می خواهید چه کار کنید، وقتش رسیده است که طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود را انجام دهید. نگران نباشید، طراحی اپلیکیشن معمولا زمان بر است و بعد از اینکه طراحی انجام شد، ابتدا باید بررسی شود و باگ های مختلف آن برطرف گردد. در واقع شما ابتدا اپلیکیشن مورد نظرتان را طراحی می کنید و سپس آن را بررسی می کنید و با توجه به تکنولوژی های روز، آن را توسعه می دهید. یادتان باشد برای طراحی اپلیکیشن در تهران و یا هر جای دیگری از طراحان خوب و حرفه ای کمک بگرید و از تجربه ی کاری آن ها در جهت ایجاد و ارائه ی یک اپلیکیشن خاص، کمک بگیرید. معمولا اپلیکیشن ها بعد از اینکه ارائه ی عمومی می شوند و در معرض کاربرد عمومی قرار می گیرند، ارائه ی یک سری نظرات ضد و نقیض درباره ی کارکرد اپلیکیشن طبی عسات، یادتان باشد که شما باید از این نظرات در جهت توسعه ی اپلیکیشن تان استفاده نمایید. البته یک مرحله ای وجود دارد به نام مرحله ی بتا که برای انتشار ابتدایی اپلیکیشن اختصاصی تان ، یک سری کاربر را طبق اولویت بندی انتخاب می کنید و سپس به انتشار عمومی می رسانید، این کار کمک می کند که با توجه به اولویت بندی کاربرانتان، بتوانید فیدبک های سازنده تری را دریافت نمایید.

شماره 2
شماره 3

گام سوم : دیجیتال مارکتینگ پیشرفته برای انتشار قوی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن تنها محدود به کد زدن و طراحی فضای داخلی اپلیکیشن نمی باشد. شما بهترین برنامه نویس و طراح گرافیک را برای طراحی اپلیکیشن تان انتخاب کنید اما از استراتژی های درستی برای ارائه اپلیکیشن در انظار عمومی استفاده نکنید، نتیجه ای که می خواهید برایتان حاصل نمی شود. شما احتیاج دارید که با کمک یک فرد مسلط بر سرفصل های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی برونگرا و بازاریابی درونگرای به جا و به موقعی را برای محصول و خدمات خود در بستر اپلیکیشن انجام دهید. طراحی اپلیکیشن می تواند جوانب مختلف بازاریابی ها را دربر گیرد. مواردی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، موبایل مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ و … همگی می توانند راه های مختلفی باشند برای پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ پیشرفته ی یک اپلیکیشن!

مزیت های طراحی اپلیکیشن برای یک کسب و کار با دلوان

ارائه خدمات به صورت آفلاین

کاربردی برای تمامی کار ها

محدود نبودن به یک شهر خاص

گزارش روزانه شرایط کاری

قابل توسعه بودن اپلیکیشن

سوالات متداول

سوالات متداول

امکان طراحی اختصاصی اپلیکیشن با سلیقه مشتری وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذ رسم کنید و یا با نرم افزارهای طراحی این کار را انجام دهید و برای تیم ما ارسال کنید. بعد از بررسی طرح مورد نظر شما از لحاظ فنی و ظاهری، طراحی رابط کاربری (Ui) اپلیکیشن شروع می‌شود.

آیا امکان اضافه و کم کردن امکانات اپلیکیشن وجود دارد؟

بله، شما می توانید هر امکانی که مد نظر خود دارید را به تیم ما انتقال دهید تا تیم برنامه نویس مجرب ما آن امکان را به اپلیکیشن شما اضافه کنند.

چگونه می توانم سفارش ساخت اپلیکیشن ثبت کنم؟

شما با شماره های تماسی که داخل صفحه قرار دارد میتوانید تماس بگیرید تا شما را در امر ساخت اپلیکیشن راهنمایی کنند. بعد از آن پس از مراجعه حضوری کارفرما و عقد قرار فی مابین شرکت و شخص کارفرما پروژه طراحی اپلیکشین شروع می شود.

پشتیبانی اپلیکیشن به چه صورت انجام می شود؟

تمامی پکیج های طراحی اپلیکیشن در دلوان دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام میشود.

هزینه پشتیبانی به چه صورت است؟

پس از گذشت یکسال اگر نیاز به پشتیبانی داشتید  میتوانید جهت انجام این کار با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و قرارداد پشتیبانی ۱ ساله و یا ۶۰ ماهه تنظیم کنید.

فرم مشاوره رایگان

مشاوره رایگان