طراحی و ساخت اپلیکیشن ثبت آگهی

طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی، یک پاسخ جالب به نیازهایی است که در زمینه ی دسترسی به آگهی های مختلف مطرح می شود. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن کلی و بسیار به درد بخور است که بعد از طراحی، طبیعتا در اکثر گوشی ها نصب و راه اندازی می شود. با توجه به فراگیر شدن فعالیت کاربران در فضای مجازی و دنیای اینترنت، کل دنیا به سمت این موضوع می رود که خدمات هر چه سریع تر و راحت تر در اختیار افراد قرار گیرد. بحث صرفه جویی در وقت، یک عامل پرطرفدار است که در کل جهان مطرح شده و همه چیز به سمت ذخیره سازی وقت و راحتی، در حال پیشرفت و گسترش است.

تماس با مشاوران ما در دلوان

برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید

اپلیکیشن ثبت آگهی

طراحی منحصر به فرد

صفحه چت خصوصی

پنل مدیریتی

پشتیبانی android, IOS

اتصال به درگاه پرداخت

جستجو حرفه ای

مزایای ساخت اپلیکیشن آگهی

در طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی، سرعت بالا و قدرت اپلیکیشن بسیار اهمیت دارد. بنابراین شما باید بتوانید به سمتی حرکت کنید که در کنار استانداردهای ساخت و طراحی یک اپلیکیشن، ایده های خود را نیز پیاده سازی نمایید. اما امکاناتی که معمولا به عنوان پیش فرض باید در طراحی یک اپلیکیشن ثبت آگهی قرار گیرد، شامل موارد زیر می شود :

هزینه طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی

طراحی اپ

طراحی اَپلیکیشن پایه

۲۹میلیون تومان
  • طراحی رابط کاربری
  • پنل مدریت اختصاصی
  • اتصال به درگاه بانکی
  • درج فیلتر جست جو پیشرفته
  • اتصال به سیستم موقعیت یابی
  • امکان اجرا در اندروید و ios
  • امکان چت خصوصی مشتریان
  • درج امکانات محصول در اپ
طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت و اَپ

۳۹میلیون تومان
  • ارسال تیکت و پشتیبانی آنلاین
  • طراحی سایت اختصاصی
  • همگام سازی اپلیکیشن و سایت
  • تمامی امکانات سایت ثبت آکهی
  • تمامی امکانات اپلیکیشن پایه
  • جستجوی حرفه ای در سایت
  • درج امکانات محصول در سایت
  • تمامی امکانات اپلیکیشن حرفه ای

هزینه ساخت اپلیکیشن

دلوان برای محاسبه میزان قیمت اپلیکیشن شما قیمت را نسبت به امکانات و نوع آن تخمین می زند، چیزی که مهم است رضایت شما است. شما باید انتخاب کنید که کدام یک از پکیج های ما مد نظرتان است، بعد نسبت به امکاناتی که می خواهید به آن اضافه و یا کم کنید، قیمیت اصلی برای شما مشخص میشود در جریان باشید که مشاوره برای طراحی اپلیکیشن در دلوان رایگان بوده و شما می توانید پس از مشاوره و رضایت کامل نسبت به پرداخت اقدام کنید.

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن
تماس با ما

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

هدف از طراحی و ساخت اپلیکیشن ثبت آگهی چیست؟

حتما تا الان فکر کردید و با خودتان گفتید پس راه درآمد چنین اپلیکیشن های که غالب خدماتشان رایگان است چه چیزی می تواند باشد. راستش اساس و بنای این مدل اپلیکیشن ها معمولا بر پایه‌ی استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ پیشرفته می باشد. تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بنری و در کل موبایل مارکتینگ از جمله مهم ترین راه کسب درآمد برای اپلیکیشن های این چنینی است، که علاوه بر این به ازای ارائه ی یک سری خدمات ویژه نیز، کاربر باید مبالغی را پرداخت نماید. 

به طور کلی مخاطبین اپلیکیشن های ثبت آگهی، اقشار مختلف جامعه هستند. برعکس خیلی از کسب و کارها، این اپلیکیشن برای همه کاربردی و قابل استفاده می باشد. به همین دلیل است که راه های کسب درآمد از این اپلیکیشن نیز بسیار گسترده است. در واقع اپلیکیشن های ثبت آگهی، به نوعی بازاریابی درونگرا و بازاریابی برونگرا را با هم در خود جای داده اند و از آنجایی که این روزها اقتصاد کل جهان حول محور تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ می گردد، چه چیزی بهتر از این؟

اپلیکیشن ثبت آگهی

اگر نیازمند مشاوره تلفنی هستید اصلا نگران نباشید! اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

خدمات طراحی اپلیکیشن ما

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا اپلیکیشن های ثبت آگهی در سیستم عامل ios هم کار می کند؟

بله در قسمت امکانات طراحی اپلیکیشن به این موضوع پرداخته ایم

اگر در اپلیکیشن دچار اختلال شوم باید چه کنم؟

اصلا نگران نباشید تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته دلوان  به سرعت ایراد شمارا برطرف می کنند.

پشتیبانی اپلیکیشن به چه صورت انجام می شود؟

تمامی پکیج های طراحی اپلیکیشن در دلوان دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام میشود.

هزینه پشتیبانی به چه صورت است؟

پس از گذشت یکسال اگر نیاز به پشتیبانی داشتید  میتوانید جهت انجام این کار با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و قرارداد پشتیبانی ۱ ساله و یا ۶۰ ماهه تنظیم کنید.

چگونه می توانم سفارش ساخت اپلیکیشن ثبت کنم؟

شما با شماره های تماسی که داخل صفحه قرار دارد میتوانید تماس بگیرید تا شما را در امر ساخت اپلیکیشن ثبت آگهی راهنمایی کنند. بعد از آن پس از مراجعه حضوری کارفرما و عقد قرار فی مابین شرکت و شخص کارفرما پروژه طراحی اپلیکشین شروع می شود.

در ساخت اپلیکیشن ثبت آگهی از چه تکنولوژی استفاده می کنید؟

در پروژه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا از بروزترین تکنولوژی ها برای بهبود کارایی اپلیکیشن استفاده می شود که ما در ساخت از زبان های react و php کمک میگیریم تا اَپ با سرعت و امنیت بالایی کار کند تا مشتریان شما تجربه خوب و لذت بخشی از استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشند.

ما (دلوان) در طراحی اپلیکیشن از برنامه نویس های مجرب و حرفه ای کمک می گیریم تا اپلیکیشن شما در بالاترین کیفیت ساخته و ایجاد شود.

فرم مشاوره رایگان

مشاوره رایگان