طراحی اپلیکیشن استارت آپ

طراحی اپلیکیشن استارت آپ، یکی از راه هایی است که کسب و کارهای نوظهور و تازه کار می توانند از آن برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده نمایند. شاید اگر قبل ترها بود، خیلی راحت می گفتیم که اصلا استفاده و طراحی اپلیکیشن استارت آپ، آنقدرها هم مورد نیاز نیست. اما با توجه به رسوخ عجیب و غریبی که اپلیکیشن ها و طراحی اپلیکیشن در زندگی اقتصادی و غیر اقتصادی مردم داشته، یکی از مهم ترین پیشنهادات ما برای پیاده سازی یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ قوی، طراحی اپلیکیشن استارت آپ است.

تماس با مشاوران ما در دلوان

برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید

طراحی تپلیکیشن استارت آپ

اگر نیاز به مشاوره تلفنی دارید اصلا نگران نباشید! اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

استارت آپ چیست؟

استارت آپ یک کسب و کار است که در پاسخ به یک سری نیازهایی که در جامعه وجود دارد، پدید می آید. لزوما هر استارت آپی نباید آنلاین باشد. بلکه هر فعالیتی که با یک ایده ی نوپا، به منظور برطرف کردن یک سری نیازهای موجود در جامعه شکل میگیرد می تواند استارت آپ نامیده شود. حال اگر این استارت آپ پایه ای آنلاین داشته باشد و در بستر فناوری شکل گیرد، حتما به یک تکنولوژی نوین متصل است. به همین دلیل است که طراحی اپلیکیشن استارت آپ، یکی از گام های رساندن مجموعه ی استارت آپی به موفقیت است.

طراحی اپلیکیشن استارت آپ

طراحی اَپ

۲۳میلیون تومان
  • پنل کاربری اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • قابل اجرا در اندروید و ios
  • لیست علاقه مندی‌ها
  • سیستم پوش نوتیفیکیشن
  • یکسال پشتیبانی رایگان

طراحی سایت

۱۲میلیون تومان
  • امکان ثبت نام شماره موبایل
  • داشبورد اختصاصی و حرفه ای
  • جستجو حرفه ای و سریع
  • امکان توسعه
  • همگام سازی تمام امکانات اپلیکیشن
  • یکسال پشتیبانی رایگان

طراحی سایت و اَپ

۳۲میلیون تومان
  • مدیریت حرفه ای اپلیکیشن و سایت
  • طراحی سایت حرفه ای
  • چند زبانه سایت
  • بهبود سرعت بارگزاری صفحات
  • همگام سازی اپ و سایت
  • ۱ سال و ۶ ماه پشتیبانی رایگان

هزینه ساخت اپلیکیشن

دلوان برای محاسبه میزان قیمت اپلیکیشن شما قیمت را نسبت به امکانات و نوع آن تخمین می زند، چیزی که مهم است رضایت شما است. شما باید انتخاب کنید که کدام یک از پکیج های ما مد نظرتان است، بعد نسبت به امکاناتی که می خواهید به آن اضافه و یا کم کنید، قیمیت اصلی برای شما مشخص میشود در جریان باشید که مشاوره برای طراحی اپلیکیشن در دلوان رایگان بوده و شما می توانید پس از مشاوره و رضایت کامل نسبت به پرداخت اقدام کنید.

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن

برای راه اندازی یک استارت آپ باید چه گام هایی برداشته شود؟

  • اولین گام برای راه اندازی یک استارت آپ در قالب ایده نمایان می شود. ایده به معنای شناخت جامعه و پیدا کردن راهی برای پاسخ دادن به این نیاز است. حال این نیاز می تواند سمت و سویی اینترنتی داشته باشد یا خیر! اصلا مهم نیست. مهم این است که شما بدانید که پاسخ شما به این نیازی موجود، چیست و چگونه باید شکل گیرد. البته که ایده ی شما نباید تکراری باشد!

  • • گام دوم بررسی ایده است. بررسی کنید که آیا نظرات و پیشنهادات شما در زمینه ی اجرایی کردن ایده، پتانسیل کافی را دارند یا خیر؛ و آیا اصلا مواردی که شما برای راه اندازی کسب و کارتان به آن ها نیاز دارید در جامعه ی اکنون فراهم است یا نه!

  • مسئله ی سوم که اتفاقا گام بسیار مهمی در شکل گیری استارت آپ هم هست، مسئله ی هزینه هاست. شما باید به صورت تقریبی تا یک سال محاسبه کنید که چه هزینه هایی باید پرداخت شود. در واقع به صورت خیلی جدی باید این انتظار را داشته باشید که استارت آپ شما تا یک سال هم به سود دهی نرسد. به همین دلیل بررسی بودجه و هزینه ها گام سومی است که در راه شکل گیری یک مجموعه ی استارت آپی موثر است.

  • گام چهارم به طرح و محصول بر میگردد. طرح اولیه از محصول یا خدمات باید اجرا شود و بررسی شود. یعنی ابتدا شما باید یک نمونه از محصول و یا خدماتی که در ذهن دارید را پیاده سازی کنید و سپس آن را بررسی نمایید تا مشکلات و باگ هایی که در ارائه به وجود می آید را برطرف نمایید.

  • پس از این که محصول و یا خدمات مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد، نیاز است که ایده ی شما ثبت شود و این مورد کمی پیچیده بوده و بدون راهنمایی گرفتن از یک مجموعه ی کاربلد و حرفه ای، عملا امکان پذیر نمی باشد.

  • تا اینجای کار تقریبا هم محصول شما مشخص است و هم تصور شما از شروع راه از ابهامی که در آن بوده، خارج شده است. پس اگر به این نتیجه رسیده اید که بودجه ی شما کفاف راه اندازی چنین مجموعه ای را نمی دهد بهتر است که به فکر یک اسپانسر باشید. پس جذب اسپانسر گام بعدی راه اندازی یک مجموعه ی استارت آپی می باشد.

  • ایده بررسی شده، محصول آماده است و هزینه ها مدیریت شده؛ بهتر است شروع کنید؛ گام پنجم همین است!

تماس با ما

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

ایده برای طراحی استارت آپ

در عصر فناوری، جای تعجب نیست که استارت آپ ها با ایده های برتر اپلیکیشن استارت آپی روبه رو شوند. خرید آنلاین مبتنی بر واقعیت افزوده یکی از این ایده‌هاست که دنیای تجارت الکترونیک را به طوفان می‌برد. با پوشاندن تصاویر مجازی بر روی اشیاء دنیای واقعی، خریداران می توانند دید واقعی از آنچه می خرند داشته باشند. این فرآیند تصمیم گیری را آسان تر و سرگرم کننده تر می کند. به علاوه، به کاهش بازده و افزایش رضایت مشتری نیز کمک می کند. اگر به دنبال راه اندازی یک اپلیکیشن در سال ۱۴۰۱ هستید، قطعاً این ایده ای است که باید در نظر بگیرید!

طراحی استارت آپ

عوامل نابودی استارت آپ شما

عدم نیاز بازار

بودجه کم

تیم نادرست

محصولات ضعیف

تبلیغات نامناسب

نداشتن استراتژی

نمونه های اپلیکیشن استارت آپ

طراحی تپلیکیشن استارت آپ

کوییز اف کینگز یکی از برترین اپلیکیشن‌های استارتاپی در حوزه بازی و سرگرمی است.  در حال حاضر بیش از ۱ میلیون سوال مختلف در کوییز اف کینگز در موضوعات گوناگونی نوجود دارد.وجود قابلیت چت با حریف و افراد هم تیمی و همچنین امکان بازی گروهی موجب شده تا کوییز اف کینگز به یکی‌ از موفق‌ترین اپلیکیشن‌های استارتاپی از نظر طراحی تبدیل شود.

طراحی تپلیکیشن استارت آپ

خانومی از بزرگترین استارتاپ‌های فعال در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور است. محصولات ۲۵۰ برند معتبر و مشهور ایرانی و خارجی در خانومی در جهت خرید و استفاده کاربران قرار داده شده است. خانومی برای خدمت‌رسانی بهتر و راحت‌تر به مشتریان خود، اقدام به طراحی اپلیکیشن استارتاپی خود کرده است.

طراحی تپلیکیشن استارت آپ

الوپیک یکی از استارتاپ‌های موفق شرکت در زمینه حمل و نقل است. الوپیک درحال حاضر در چهار شهر تهران، کرج، مشهد و شیراز در حال خدمت‌رسانی است. اپلیکیشن استارتاپ الوپیک با رابط کاربری زیبا و کاربرپسند توانسته خدمات خود را به‌راحتی در اختیار مشتریان خود بگذارد.

اهمیت طراحی اپلیکیشن استارت آپ برای کسب و کارهای نوپا

یک استارت آپ بیشتر از هر کسب و کار دیگری به برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان خود احتیاج دارد. اصلا نزدیکی این ارتباط ضرورتی است که برای شکل گیری مجموعه حکم ماده ی حیات را دارد. چرا که بدون ارتباط دو طرفه بین مشتری و پشتیبانی، عملا فروش معنا ندارد. وقتی شما یک اپلیکیشن برای مجموعه ی نوپای خود طراحی می کنید، اعلام می کنید که هستید؛ در صفحه های کوچک موبایل، هر جا که بروید و هر جا که بخواهید؛ شما با مشتریان تان هستید و همین در دسترس بودن، مهم ترین اصل کیفیت خدمات است. پس شما با طراحی اپلیکیشن استارت آپ، یک؛ ارتباط تان را با کاربران تان نزدیک تر می کنید و دو؛ کیفیت ارائه ی خدمات تان را تا حد خیلی زیادی بالا می برید.

طراحی تپلیکیشن استارت آپ
سوالات متداول

سوالات متداول

امکان طراحی اختصاصی اپلیکیشن با سلیقه مشتری وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذ رسم کنید و یا با نرم افزارهای طراحی این کار را انجام دهید و برای تیم ما ارسال کنید. بعد از بررسی طرح مورد نظر شما از لحاظ فنی و ظاهری، طراحی رابط کاربری (Ui) اپلیکیشن شروع می‌شود.

آیا امکان اضافه و کم کردن امکانات اپلیکیشن وجود دارد؟

بله، شما می توانید هر امکانی که مد نظر خود دارید را به تیم ما انتقال دهید تا تیم برنامه نویس مجرب ما آن امکان را به اپلیکیشن شما اضافه کنند.

چگونه می توانم سفارش ساخت اپلیکیشن ثبت کنم؟

شما با شماره های تماسی که داخل صفحه قرار دارد میتوانید تماس بگیرید تا شما را در امر ساخت اپلیکیشن راهنمایی کنند. بعد از آن پس از مراجعه حضوری کارفرما و عقد قرار فی مابین شرکت و شخص کارفرما پروژه طراحی اپلیکشین شروع می شود.

پشتیبانی اپلیکیشن به چه صورت انجام می شود؟

تمامی پکیج های طراحی اپلیکیشن در دلوان دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام میشود.

هزینه پشتیبانی به چه صورت است؟

پس از گذشت یکسال اگر نیاز به پشتیبانی داشتید  میتوانید جهت انجام این کار با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و قرارداد پشتیبانی ۱ ساله و یا ۶۰ ماهه تنظیم کنید.

فرم مشاوره رایگان

مشاوره رایگان
    • جناب هاشمی عزیز بله ۱۰۰% شما میتوانید از بخش تماس با ما از طریق شماره های ما با ما در ارتباط باشید .