طراحی اپلیکیشن آموزش زبان

امروزه بیشتر کارهایمان را از طریق اپلیکیشن ها انجام می دهیم و چه بهتر است اگر حرفه ای داریم و یا خدماتی ارائه می دهیم از طراحی اپلیکیشن استفاده کنیم تا مخطبان خود را افزایش دهیم آموزش زبان چند مدتی است که از طریق اپلیکیشن ها انجام می شود خیلی از کاربران زمان برای رفتن به کلاس های آموزش زبان را ندارند و ترجیخ می دهند در خانه از زمان باقی مانده خود استفاده کنند. اینجاست که طراحی اپلیکیشن آموزش زبان به کار شما می آید و شما می توانید، به جذب مخاطب خود بسیار از طریق این روش کمک کنید. شما می توانید پس از مشاوره های لازم با مشاورین ما برای طراحی اپلیکیشن آموزش زبان خود اقدام کنید.

تماس با مشاوران ما در دلوان

برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را وارد کنید

اپلیکیشن آموزش زبان
اموزش زبان

امکانات اولیه ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

طرح گرافیکی استاندارد

پنل مدیریتی پیشرفته

منوبار همبرگری

اتصال به درگاه پرداخت

رنگ سازمانی اختصاصی

پنل کاربری پیشرفته

یکسال پشتیبانی رایگان

امکان اجرا بر روی اندروید و ios

اگر نیازمند مشاوره تلفنی هستید اصلا نگران نباشید! اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

تعرفه قیمت طراحی اپلیکیشن

وب اپ

تماس بگیرید
  • ریسپانسیو
  • امکان اپلود فایل از ۲ تا ۲۰ گیگ
  • رنگ سازمانی
  • طراحی اختصاصی
  • ۶ ماه پشتیبانی رایگان

اپلیکیشن معمولی

تماس بگیرید
  • قابل اجرا بر روی اندروی و ios
  • امکان اپلود فایل از ۲ تا ۲۰ گیگ
  • رنگ سازمانی
  • طراحی اختصاصی
  • ۱ سال پشتیبانی رایگان

اپلیکیشن اختصاصی

تماس بگیرید
  • قابل اجرا بر روی اندروی و ios
  • امکان اپلود فایل به صورت دلخواه
  • رنگ سازمانی
  • طراحی اختصاصی
  • ۱ سال و ۶ ماه پشتیبانی رایگان

مزیت طراحی اپلیکیشن آموزش زبان

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان
تماس با ما

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش زبان در تهران

اکثر مردم تهران ترجیح می دهند که راه های راحت تری را انتخاب کنند که برایشان ساده تر باشد. به همین دلیل اکثریت به اپلیکیشن های آموزشی روی آوردند که فرقی نمیکند در چه زمینه ای باشد آموزش دیدن برای انسان ها جذاب است حال چه بهتر که آموزش از طریق وسیله ای که همیشه در دستانشان است انجام شود. شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن آموزش زبان کار را برای شهروندان خود آسان تر کنید که نه تنها تهران بلکه شهر های دیگه نیز که رقبای کمتری دارند می توانند به سادگی با طراحی اپلیکیشن آموزش زبان برای خود کسب و کار فراهم کنند.

ساخت اپلیکیشن زبان در تهران

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان

همیشه طراحی اپلیکیشن برای ساده تر کردن کار کاربران بوده اما در نظر داشته باشید که هرچه قدر کاری ساده تر باشد برای کاربران تعداد مراجعه کننده به آن هم بیشتری شود این به این معناست که شما میتوانید از طریق طراجی اپلیکیشن و تبلیغات دیجیتالی برای خود برند شوید و درآمد خود را روز به روز افزایش دهید. 

متقاضیان اپلیکیشن های آموزشی روز به روز بیشتر می شود پس بیایید شما هم در این مسیر همگام شوید.

نمونه اپلیکیشن های رایج آموزش زبان

dolingo

دولینگو

این نرم افزار نسبت به بابلز و سایر اپلیکیشن ها برتری هایی دارد. از جمله اینکه بسیاری از امکانات آن رایگان است. ضمن اینکه یادگیری زبان در این نرم افزار با جنبه سرگرمی و بازی همراه است که برای بسیاری بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین کلمات و موضوعات پایه ای در زبان در این نرم افزار نسبتا مناسب توضیح داده شده اند. همچنین می توانید روند پیشرفت تان را دنبال کنید. ساختار جملات و کلمات پرتکرار به خوبی توضیح داده شده اند اما این اپلیکیشن محیط فارسی ندارد.

این اپلیکیشن نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و در حال حاضر به جز زبان انگلیسی برای ۸ زبان دیگر و همچنین زبان کودکان کاربرد دارد. نکته جالب توجه اینکه با دانلود و خرید یک اکانت برای خود، نه تنها همه مکالمات کاربردی را به صورت تصویری دریافت می کنید، بلکه همه سایت چرب زبان را نیز یکجا در جیب خود خواهید داشت و هر مطلب جدیدی که درج شود، برای شما نیز نمایش داده خواهد شد! با بازخوردها و نسخه های متعدد آزمایشی، همه ایرادات رفع شده اند و فکر نمی کنم اشکالی در این اپلیکیشن فارسی پیدا کنید.

چرب زبان
drops

DROPS Visual (برگزیده سال ۲۰۲۲ گوگل)

این اپلیکیشن جدید که احتمالا در بقیه وبسایت های فارسی اسمش را هم ندیده اید جزو اپلیکیشن های نوآور در زمینه زبان انگلیسی ست که ضروری ترین واژگان را در قالب جملات و عبارات کاملا روزمره آموزش می دهد. برنامه کاملا تصویر محور است و به همین دلیل کلمات را (به دلیل اینکه حافظه بصری انسان تا ده برابر حافظه نوشتاری قوی است) راحت تر یاد می گیرید. فوق العاده هم پر طرفدار است. این اپلیکیشن از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند علاوه بر ۴۸ زبان دیگر! 

آموزش انگلیسی با موسیقی چکامه

همزمان هم قدرت شنیداری خود را تقویت کنید و تلفظ لغات و املای آن ها و هم ساختار جملات و کلمات ترکیبی را با لذت بخش ترین روش و مجموعه ای از بهترین موسیقی های جهان فرابگیرید. متاسفانه نسخه آیفون آن هنوز وارد بازار نشده است. دقت کنید این اپلیکیشن به طور کامل رایگان نیست و برای دسترسی به همه امکانات باید بسته آن خریداری شود.

چکامه
سوالات متداول

سوالات متداول

امکان طراحی اختصاصی اپلیکیشن با سلیقه مشتری وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذ رسم کنید و یا با نرم افزارهای طراحی این کار را انجام دهید و برای تیم ما ارسال کنید. بعد از بررسی طرح مورد نظر شما از لحاظ فنی و ظاهری، طراحی رابط کاربری (Ui) اپلیکیشن شروع می‌شود.

آیا امکان اضافه و کم کردن امکانات اپلیکیشن وجود دارد؟

بله، شما می توانید هر امکانی که مد نظر خود دارید را به تیم ما انتقال دهید تا تیم برنامه نویس مجرب ما آن امکان را به اپلیکیشن شما اضافه کنند.

چگونه می توانم سفارش ساخت اپلیکیشن ثبت کنم؟

شما با شماره های تماسی که داخل صفحه قرار دارد میتوانید تماس بگیرید تا شما را در امر ساخت اپلیکیشن راهنمایی کنند. بعد از آن پس از مراجعه حضوری کارفرما و عقد قرار فی مابین شرکت و شخص کارفرما پروژه طراحی اپلیکشین شروع می شود.

پشتیبانی اپلیکیشن به چه صورت انجام می شود؟

تمامی پکیج های طراحی اپلیکیشن در دلوان دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام میشود.

هزینه پشتیبانی به چه صورت است؟

پس از گذشت یکسال اگر نیاز به پشتیبانی داشتید  میتوانید جهت انجام این کار با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و قرارداد پشتیبانی ۱ ساله و یا ۶۰ ماهه تنظیم کنید.

فرم مشاوره رایگان

مشاوره رایگان
    • جناب اکبری عزیز بله، شما می توانید برای نوبت دهی برای ثبت نام حضوری و تعیین سطح و همینطور آموزش نکته های زبان می توانید اطلاعات لازم را در اختیار مشاورین ما قرار دهید تا برای شما امکاناتی را در نظر بگیرند.